ESMEE (25) KUSTE ÉÉN KEER MET MITCHELL, EEN JAAR LATER WOONDEN ZE SAMEN

8 December 2014 ontmoette Esmee vakantieliefde Mitchell op Curaçao. Precies een jaar nadat haar moeder overleed. Eenmaal weer in Nederland werden er op Valentijnsdag 32 rozen bezorgd.

08.02.2018 |12:31 uur | Leah Zadoks

CURACAO
“In 2014 liep ik een half jaar stage in Suriname. Met een huisgenootjes wilde ik op vakantie naar Curaçao. Het ontbrak ons alleen aan geld. Vrienden van haar werkten in een strandtent, we konden wel bij hem in de woonkamer slapen. We boekten een vlucht en vertrokken een week later. Normaal was ik nooit zo naïef geweest, maar het voelde gewoon goed.”

leah6

STRANDTENT
“Ze kwamen ons ophalen van het vliegveld. Het klikte gelijk, ze waren heel gezellig. Ze namen ons mee naar de strandtent om hun vriendengroep te ontmoeten. Het was één van de mooiste dagen van m’n leven, de zee was helderblauw. Het was die dag precies een jaar geleden dat mijn moeder was overleden, dus het voelde ook een beetje gek. We haalden een drankje aan de bar. Ik zag de barman en zei: ‘Eindelijk een leuke jongen’. Dat was dus Mitchell. Hij serveerde cocktails en bracht bitterballen. Het klikte meteen tussen ons.”

BARBECUE
“We trokken de hele week met die vriendengroep op, we waren nooit met z’n tweeën. Naarmate we verder aan de praat raakte ontdekte ik dat hij uit Zeist en ik uit Utrecht kwam. We woonde maar tien kilometer uit elkaar, maar ontmoetten elkaar 10.000 kilometer verderop, best gek. Op een avond hadden we een klein feestje bij het appartement waar Mitchell woonde. Hij vroeg of ik met hem het vlees wilde halen. Zodra we achter de toiletten van het zwembad waren, kuste hij me. Dat was het enige moment dat we alleen zijn geweest. Ik was helemaal in de wolken.”

UITETEN
“De volgende dag zouden we samen wat gaan eten. Hij was laat klaar en ik was me aan het optutten. Toen hij er eindelijk was, vroeg hij of we nu met z’n allen uitgingen. Iedereen was zo verbaasd. Hij zei dat hij niks wist van samen eten. Ik voelde me aan de kant gezet. Dat was onze laatste avond samen. De volgende dag ging ik terug naar Suriname, blijkbaar vond hij me toch niet zo leuk. Ik was pissig op hem, maar later vergaf ik hem en hadden we weer contact via Skype.”

leah3

VALENTIJNSDAG
“Ik was in februari terug in Nederland, hij zou pas in april terugkomen. We hadden veel contact en toen kwam Valentijnsdag. Er werd een grote bos rozen bezorgd met een kaartje bij: ’32 rozen, voor elk nachtje slapen een roos, tot over 32 dagen.’ Hij had een vlucht eerder geboekt omdat hij mij heel graag wilde zien. Op 18 maart kwam hij terug. Ik heb hem opgehaald en we hebben samen de nacht doorgebracht in een hotel. Diezelfde avond vroeg hij of ik zijn vriendin wilde zijn. Sindsdien zijn we bij elkaar. Een jaar later zijn we gaan samenwonen.”

leah5

Binnenkort gaat het koppel terug naar Curaçao en bezoeken ze het plekje waar ze hebben gekust.

Volg LINDA.reizen nu ook via Facebook voor een vrolijke dosis reisberichten op je tijdlijn.

Foutje gezien? Mail ons. We zijn je dankbaar

ESMEE (25) KUSTE ÉÉN KEER MET MITCHELL, EEN JAAR LATER WOONDEN ZE SAMEN.

26.01.2018 |16:00 uur | Leah Zadoks

CURACAO

“In 2014 liep ik voor een half jaar stage in Suriname. Met een huisgenootjes wilde ik op vakantie naar Curaçao. Het ontbrak ons alleen aan geld. Vrienden van haar werkten in een strandtent, we konden wel bij hem in de woonkamer slapen. We boekten een vlucht en vertrokken een week later. Normaal was ik nooit zo naïef geweest, maar het voelde gewoon goed.”

STRANDTENT

“Ze kwamen ons ophalen van het vliegveld. Het klikte gelijk, ze waren heel gezellig. Ze namen ons mee naar de strandtent om hun vriendengroep te ontmoeten. Het was één van de mooiste dagen van m’n leven, de zee was helderblauw. Het was die dag precies een jaar geleden dat mijn moeder was overleden, dus het voelde ook een beetje gek. We haalden gelijk een drankje aan de bar. Ik zag de barman en zei: ‘Eindelijk een leuke jongen’. Dat was dus Mitchell. Hij serveerde cocktails en bracht bitterballen. Het klikte meteen tussen ons.”

BARBECUE

“We trokken de hele week met die vriendengroep op, we waren nooit met z’n tweeën. Naarmate we verder aan de praat raakte ontdekte ik dat hij uit Zeist en ik uit Utrecht kwam. We woonde maar tien kilometer uit elkaar, maar ontmoette elkaar 10.000 kilometer verderop, best gek. Op een avond hadden we een klein feestje bij het appartement waar Mitchell woonde.  Hij vroeg of ik met hem het vlees wilde halen. Zodra we achter de toiletten van het zwembad waren kuste hij me. Dat was het enige moment dat we alleen zijn geweest. Ik was helemaal in de wolken.”

UITETEN

“De volgende dag zouden we samen wat gaan eten. Hij was laat klaar en ik was me aan het optutten. Toen hij er eindelijk was vroeg hij of we nu met z’n allen uitgingen. Iedereen was zo verbaast. Hij zei dat hij niks wist van samen eten. Ik voelde me aan de kant gezet. Dat was onze laatste avond samen. De volgende dag ging ik terug naar Suriname, blijkbaar vond hij me toch niet zo leuk. Ik was pissig op hem, maar later vergaf ik hem en hadden we weer contact via skype.”

VALENTIJNSDAG

“Ik was in februari terug in Nederland, hij zou pas in april terugkomen. We hadden veel contact en toen kwam Valentijnsdag. Thuis werd een grote bos rozen bezorgd. Er zat een kaartje bij: ’32 rozen, voor elk nachtje slapen een roos, tot over 32 dagen.’ Hij had een vlucht eerder geboekt, omdat hij mij heel graag wilde zien. Op 18 maart kwam hij terug. Ik heb hem opgehaald en we hebben samen de nacht doorgebracht in een hotel. Diezelfde avond vroeg hij of ik zijn vriendin wilde zijn. Sindsdien zijn we bij elkaar. Een jaar later zijn we gaan samenwonen.”

Foutje gezien? Mail ons. We zijn je dankbaar

ESMEE (25) KUSTE ÉÉN KEER MET MITCHELL, EEN JAAR LATER WOONDEN ZE SAMEN.